Thursday, 30 May 2013

Beautiful and fun day

Hiii!! Today is a really good day. The sun is shining and school is ending and I had so much fun with my family.
We played in our garden with my baby brother and doggy and I took some pictures with my mom. Afterwards we also went for sushi, which was sooo yummy.
I'm in a really good mood today and I decided to make a little vlog (video blog) about all the beautiful nature around me and my fun day with my family. I love making videos, but I'm not very very good at it yet. I hope I can improve that in the future :)
Today I'm wearing some pieces you've probably seen on my before: my vertically striped shirt and floral leggings. But I put them together! :) I love mixing and matching different stuff together and I really started to like this outfit. The prints play nicely together and it's so soft and comfy.
/
Tsauuu! Täna on väga hea päev. Päike paistab ja kool on lõppemas ja mul oli oma perekesega koos väga lõbus.
Me mängisime oma aias minu väikse venna ja koerakesega ja ma tegin ka mõned pildid koos oma emaga. Pärast käisime me ka sushit söömas, mis oli niii nämma.
Mul on täna väga hea tuju ja ma otsustasin teha väikse vlogi (video blogipostituse) kogu sellest ilusast loodusest enda ümber ja mu lõbusast päevast koos oma perekonnaga. Mulle meeldib videosid teha, aga ma ei ole selles veel eriti osav. Ma loodan, et saan seda tulevikus parandada :)
Täna on mul seljas kaks asja, mida te olete arvatavasti minu seljas juba varem näinud: mu pikkupidi triipudega pluus ja lillelised retuusid. Aga ma panin nad kokku! :) Mulle meeldib miksida ja matchida erinevais asju kokku ja mulle hakkas see outfit väga meeldima. Need mustrid mängivad hästi koos ja see on mõnus ja pehme.





 



























Photos by: me and my mom

Wearing:
Ring, shirt, cardigan, earrings: H&M, leggings: Bershka, shoes: Vagabond, sunglasses: Lindex, bracelet: Claire's, watch: Fossil

oxooxx,
Kaisa

2 comments:

  1. Lovely combination!! Nice blouse and leggings :)
    xx Lara

    ReplyDelete
  2. I love love love stripes and floral together! Super cute, and those sunglasses are top notch! -Marlena

    ReplyDelete