Friday, 5 July 2013

Midsummer morning

Helloo!! I'm so sorry for not posting in such a long time. I've been working at my mom's restaurant and getting home late and tired.
Yesterday and the day before yesterday I watched the movies Before Sunrise and Before Sunset and I'm going to see the new one Before Midnight today!! I loved the first parts so I'm really excited about seeing the new one too.
I actually wore this outfit yesterday, but we got home too late and the lighting wasn't good enough to take pictures anymore, so we took them this morning.
I'm wearing high waisted denim shorts with a white cropped top that I'm still totally in love with. I accessorized the outfit with a grey headband, very simple blue sandals and black backpack.
/
Teree!! Vabandust, et ma nii ammu postitanud pole. Ma töötan oma ema restoranis ja jõuan hilja väsinuna koju.
Eile ja üleeile vaatasin ma filme Enne Päikesetõusu ja Enne Päikeseloojangut ja täna lähen ma vaatama järgmist filmi Enne Keskööd!!Mulle nii meeldisid need esimesed osad ja ma olen uue pärast väga elevil.
Ma kandsin seda outfiti tegelikult eile, aga me jõudsime nii hilja koju, et valgus ei olnud enam pildistamiseks hea, seega tegime need pildid täna hommikul.
Mul on seljas kõrge värvliga lühikesed teksad ja valge nabapluus, mis mulle ikka väga meeldib. Aksessuaarideks lisasin halli peapaela, väga lihtsad sinised kingad ja musta seljakoti.









Photos by: my mom

Wearing:
Shorts, top, ring, bracelets: H&M, bag: Vans, shoes: TrendExpress, headband: Lindex

xoxx,
Kaisa

5 comments:

  1. You look so cute. I love the white cropped top :)

    ReplyDelete
  2. you look amazing! love that top!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  3. love that crop top! where is it from? :)
    www.fashionfixhunter.blogspot.co.uk

    ReplyDelete